Uživatelské nástroje

Nástroje pro tento web


realvnc

Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revizePředchozí verze
realvnc [2024/09/20 04:15] – upraveno mimo DokuWiki 127.0.0.1realvnc [2025/12/03 07:46] (aktuální) – Oprava formátování: odstranění zbytečných \\, URL jako odkaz, oprava hierarchie nadpisů, sjednocení seznamů claude
Řádek 1: Řádek 1:
-===== Návod na použití RealVNC On-Demand Assist =====+====== Návod na použití RealVNC On-Demand Assist ======
  
-Tento návod vám pomůže používat software RealVNC On-Demand Assist pro podporu na dálku.\\+Tento návod vám pomůže používat software RealVNC On-Demand Assist pro podporu na dálku.
  
-Klient je k dispozici pro Windows, macOS a mobilní systémy Android a iOS.\\ +Klient je k dispozici pro Windows, macOS a mobilní systémy Android a iOS. 
-Klienta si můžete stáhnout z adresy https://realvnc.help \\  +Klienta si můžete stáhnout z adresy [[https://realvnc.help|realvnc.help]]
-Klient se na PC neinstaluje, pouze se po stažení spustí\\+
  
-Mobilního klienta s názvem **RealVNC Server** si stáhnete z oficiálního obchodu své platformy Android nebo iOS.\\+Klient se na PC neinstaluje, pouze se po stažení spustí. 
 + 
 +Mobilního klienta s názvem **RealVNC Server** si stáhnete z oficiálního obchodu své platformy Android nebo iOS.
 Mobilní zařízení nelze na dálku ovládat, lze pouze sledovat obrazovku. Mobilní zařízení nelze na dálku ovládat, lze pouze sledovat obrazovku.
  
-Klient na firemních PC s Windows je připraven a ikonu s názvem ASUCH Support” najdete na ploše.{{ :navody:realvnc_ikona.png |}}+Klient na firemních PC s Windows je připraven a ikonu s názvem "ASUCH Supportnajdete na ploše. {{ :navody:realvnc_ikona.png |}}
  
 +==== Spuštění programu ====
  
-=== Spuštění programu ===+Na pracovní ploše vyhledejte ikonu "ASUCH Support". Dvojitým kliknutím na ikonu spusťte program RealVNC On-Demand Assist.
  
 +==== Připojení k technické podpoře ====
  
-Na pracovní ploše vyhledejte ikonu “ASUCH Support”Dvojitým kliknutím na ikonu spusťte program RealVNC On-Demand Assist.+  * **Požadavek na kód:** Po spuštění programu kontaktujte technickou podporu, která vám poskytne jedinečný přístupový kód. Tento kód je klíčový pro připojení a zajištění bezpečnosti relace. 
 +  * **Zadání kódu:** Zadejte kód, který jste obdrželi od technické podpory, do příslušného pole v programu a potvrďte. Tím povolíte technické podpořpřipojení k vašemu počítači. 
 +  * **Potvrzení připojení:** Po zadání kódu se na obrazovce zobrazí potvrzovací zpráva. Klikněte na "Confirm" pro dokončení připojení. 
 +  * **Kontrola relace:** Podívejte se před potvrzením na popis relace dle obrázku níže, zda odpovídá zobrazeným informacím. {{ :navody:realvnc_admin.png |}}
  
-=== Připojení k technické podpoře ===+==== Sdílení pracovní plochy ====
  
 +  * **Sdílení obrazovky:** Po navázání připojení technická podpora získá přístup k vaší pracovní ploše. Sdílení celé obrazovky je nezbytné, protože nelze sdílet jen vybranou aplikaci nebo okno.
 +  * **Komunikace:** Můžete komunikovat s technickou podporou přímo prostřednictvím chatu v rámci programu nebo použít jiný komunikační kanál podle domluvy.
  
-  *  Požadavek na kód: Po spuštění programu kontaktujte technickou podporu, která vám poskytne jedinečný přístupový kód. Tento kód je klíčový pro připojení a zajištění bezpečnosti relace. +==== Ukončení relace ====
-  *  Zadání kódu: Zadejte kód, který jste obdrželi od technické podpory, do příslušného pole v programu a potvrďte. Tím povolíte technické podpoře připojení k vašemu počítači. +
-  *  Potvrzení připojení: Po zadání kódu se na obrazovce zobrazí potvrzovací zpráva. Klikněte na “Confirm” pro dokončení připojení. +
-  * Kontrola relace: Podívejte se před potvrzením na popis relace dle obrázku níže, zda odpovídá zobrazeným informacím.{{ :navody:realvnc_admin.png |}}+
  
-=== Sdílení pracovní plochy ===+  * **Ukončení připojení:** Jakmile je problém vyřešen, můžete relaci ukončit kliknutím na tlačítko "Ukončit relaci" v programu. Tím okamžitě přerušíte přístup technické podpory k vašemu počítači. 
 +  * **Zavření programu:** Po ukončení relace můžete zavřít program kliknutím na tlačítko "Zavřít" nebo křížek v pravém horním rohu.
  
-  * Sdílení obrazovky: Po navázání připojení technická podpora získá přístup k vaší pracovní ploše. Sdílení celé obrazovky je nezbytné, protože nelze sdílet jen vybranou aplikaci nebo okno. +==== Důležité upozornění ====
-  * Komunikace: Můžete komunikovat s technickou podporou přímo prostřednictvím chatu v rámci programu nebo použít jiný komunikační kanál podle domluvy.+
  
-=== Ukončení relace ===+  * **Bezpečnost:** Ujistěte se, že kód dostáváte pouze od autorizovaných [[kontakty|pracovníků technické podpory]]. Sdílení přístupu je bezpečné a šifrované, ale je důležité chránit své citlivé údaje. 
 +  * **Ochrana soukromí:** Během sdílení obrazovky se vyhněte zobrazení osobních a citlivých informací.
  
-  * Ukončení připojení: Jakmile je problém vyřešenmůžete relaci ukončit kliknutím na tlačítko “Ukončit relaci” v programu. Tím okamžitě přerušíte přístup technické podpory k vašemu počítači. +Pokud máte další dotazy nebo potřebujete pomocneváhejte se obrátit na [[kontakty|technickou podporu]].
-  * Zavření programu: Po ukončení relace můžete zavřít program kliknutím na tlačítko “Zavřít” nebo křížek v pravém horním rohu.+
  
-=== Důležité upozornění === 
- 
-  * Bezpečnost: Ujistěte se, že kód dostáváte pouze od autorizovaných [[kontakty|pracovníků technické podpory]]. Sdílení přístupu je bezpečné a šifrované, ale je důležité chránit své citlivé údaje. 
-  * Ochrana soukromí: Během sdílení obrazovky se vyhněte zobrazení osobních a citlivých informací. 
- 
-Pokud máte další dotazy nebo potřebujete pomoc, neváhejte se obrátit na [[kontakty|technickou podporu]]. 
/usr/local/www/dokuwiki/data/pages/realvnc.txt · Poslední úprava: autor: claude

Donate Powered by PHP Valid HTML5 Valid CSS Driven by DokuWiki